تفاوت آرزوی بچگیم با الان...!!!


خودت میدونی خدا خیلی تنهام دستمو بگیر

چقدر دلم می خواست تو صف اول نماز جماعت باشم

ولی الان دوست دارم

نه تنها صف اول ، بلکه جلوتر از صف اول جای باشم

حتی جلوتر از پیش نماز

همه به من اقتدا  کنند!!!

فکر کن...

چقدر مهم میشم

نماز تموم میشه

همه به سمتم بیان

روی دست بلندم کنند

وای...

چقدر عزیز میشم

چند قدمی حرکتم می دهند

یکی فریاد می زند : 

بلند بگو اشهد ان لا اله الا الله . . .

اشهد ان محمد الرسول الله. . 

 

coffin.jpg 



نظرات شما عزیزان:

کتابخانه ی مهر
ساعت21:30---1 فروردين 1392
آقا نیما سلام علیکم. میخواستم خواهش کنم که یه سری هم به وبلاگ ما بزنی . البته اگه بتونی مارو هم لینک کنی ممنونت میشم . این وبلاگ به زودی تبدیل به یه کتابخانه ی بزرگ میشه.ایمیل عمومی کتابخانه ی مهر در بالا هست. خواهش میکنم با اون با من در ارتباط باشید.ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط nima   


قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت